מעוניינים לשמוע עוד פרטים?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    כמה שווה הנכס שלי?

    פרסום פרויקטים חדשים

    עד כה במשרדנו פרסמנו 5 פרויקטים, 2 בתל אביב, 2 ברעננה ואחד בהוד השרון.

    בקרוב מאוד יוצאים עם הפרויקט השישי, יש למה לצפות…. פרסום יעלה בקרוב…

    לקריאה נוספת על שיווק פרויקטים ליחצו כאן.

    טופ 360 - שיווק נדל"ן ברמה אחרת

    מכירת נכסים השכרת נכסים ניהול נכסים שיווק פרויקטים חדשים

    מעוניינים לשמוע עוד פרטים?
    השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

      שירותים נוספים

      פרוייקטים באירופה

      טופ 360 שיווק נדל"ן הינה הבעלים של טופ אירופה אשר הינה חברה המשווקת נדל"ן באזורים מרכזיים בחו"ל. כיום החברה מתמחה בשוק הקפריסאי והפורטוגלי ופועלת ביזמות פרויקטים עצמאים בלרנקה ובפאפוס ובשיווק פרויקטים...

      המשך קריאה

      מכירת נכסים

      ממציאים מחדש את תחום תיווך ושיווק הנכסים! מספקים מעטפת שיווקית כוללת לבעל הנכס כגון: סיור וירטואלי 360, הפקת תכנית אדריכלית מעודכנת וייעוץ משכנתא לרכישת הנכס הבא.

      המשך קריאה

      השכרת נכסים

      בשיטת השיווק והפרסום שלנו אנו נדאג להשכרת הנכס שלך בדרך הטובה והיעילה ביותר. אנו נציג מספר שוכרים פוטנציאלים שרוצים לגור בנכס ויעברו בדיקה מקיפה ואת/ה תבחר/י מי השוכר המתאים ביותר.

      המשך קריאה

      שאלות ותשובות

      טרם חתימה על הסכם מכירה או רכישה של נכס מומלץ להיעזר ולקבל ליווי צמוד מעו"ד מקרקעין מומחה בתחום אשר יוודא שתקבלו את מלוא זכויותיכם בעסקה. מומלץ לפנות לעורך דין מקרקעין עוד בשלב מוקדם ולא לחכות לשלבים מתקדמים בתהליך וחתימה על הסכם על מנת להפחית את הסיכונים בעסקת המקרקעין.

      חשוב לוודא שעורך הדין הוא מומחה בתחום המקרקעין המכיר את התחום לעומק ובקיא בכל הפרטים החשובים שיש להתייחס אליהם בעסקת מקרקעין ומבחינת זכויותיכם כקונים או מוכרים. עורך דין אשר יוכל להבטיחו לכם עסקה מוצלחת שתרוויחו בה. כמו כן כדאי לבחור בעורך דין בעל ניסיון והמלצות שכן יוכל לייצג ולהגן עליכם ועל זכויותיכם בצורה הטובה ביותר.

      מעל ל-10 שנים עו"ד ח'ורי פעיל בשוק הנדל"ן והמקרקעין, בעל המלצות וניסיון עשיר ומוכח אשר יכול להשקיט את ליבכם להרגיש בטוחים בדרככם לחתימה על הסכם המקרקעין. עורך דין סמיר ח'ורי בקיא בשוק הנדל"ן בחיפה ויוכל להעניק לכם את השירות הטוב ביותר שתוכלו למצוא!

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support