מעוניינים לשמוע עוד פרטים?
השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

    כמה שווה הנכס שלי?

    חברה לשיווק פרויקטים

    בשנים האחרונות ניתן להבחין בפרויקטים חדשים וגדולים שנבנים ברחבי הארץ, וזאת בעקבות הביקוש הרב מצד קהלי יעד שונים שמעוניינים לרכוש דירה חדשה מקבלן ולהתחיל את חייהם באזור חדש, מטופח, נקי ואיכותי. אותן חברות קבלניות שאחראיות על ניהול הפרויקט, מתעסקות לרוב בבנייה, בעמידה בזמנים, בביצוע ועבודה שוטפת מול בעלי המקצוע, שיחות עם גורמים מדיניים ומתעסקים עם כל הנושאים הבירוקרטיים. יחד עם זאת, הם צריכים גם לטפל בתהליכי השיווק ולאתר לקוחות פוטנציאליים שיהיו מעוניינים לרכוש או לשכור אחת או כמה דירות בפרויקט. המון יזמים וקבלנים לא מצליחים להגיע לשלב הזה, מכיוון שיש להם המון לחצים ועבודה שוטפת, לכן הם פונים לחברה לשיווק פרויקטים, שמורידה מהם המון לחץ, חוסכת להם זמן ועוזרת להם לייעל את ההוצאה לפעול של הפרויקט. טופ 360 שיווק נדל"ן מטפלים בתהליכי השיווק ביד רמה, ומסייעים לקבלנים וליזמים להתנהל בשוטף עם המשימות החשובות בתהליך הבנייה ומנהלים עבורם את השיווק, מאיתור קהלי היעד ועד לחתימת חוזה.

    חברה לשיווק פרויקטים – בחירת קהל יעד

    פיתוח פרויקטים חדשים למגורים, מצריכים גם דיוק בפנייה לקהלי היעד השונים. בשלבי הכנת תכנית הפרויקט, היזמים יודעים מי יכול להיות קהל היעד הרלוונטי כמו, משפחות, זוגות צעירים עם ילדים וזאת מכיוון שמלבד בניית בנייני המגורים, הם גם דואגים להקמת סביבה נעימה ותואמת לצרכים שלהם. אך כדי שהם יוכלו להגיע לאותם קהלי יעד, הם צריכים לבצע שיווק ופילוח נכון, ובשביל זה הם זקוקים לחברת שיווק פרויקטים שיוכלו גם לאתר עבורם את הלקוחות, לפנות אליהם, למקד את החיפוש ואף לסגור חוזה עם הלקוחות הרלוונטיים.

    הפרטים הקטנים שחשוב לבדוק

    במידה והתחלתם לבנות פרויקטים למגורים ואתם מחפשים חברה לשיווק פרויקטים שתנהל לכל את כל מערך השיווק, מהגעה לקהלי היעד ועד לסגירת החוזה, מומלץ לבדוק מי מנהל את אותה החברה, האם הוא ביצע בעבר ניהול פרויקטים נדל"ניים, מול איזה יזמים והאם החברה שהוא מנהל מעורבת בפרויקט עד לפרט הכי קטן. מדובר בפרמטרים שהם מאוד חשובים, שכן היזמים והקבלנים זקוקים לחברה שתהיה אחראית על כל מערך השיווק כדי שהיא תקל עליהם להתמקד בהמשך תהליך הבנייה וביצועו.

    לסיכום, טופ 360 שיווק נדל"ן מובילים שנים רבות בניהול שיווק עבור פרויקטים למגורים למגוון יזמים וקבלנים ומשקיעים באיתור קהלי היעד, פרסום הנכס והתכנית האדריכלית ושמים דגש על שירות מקצועי ואיכותי.

    שיווק פרויקטים

    שיווק פרויקטים

    כל פרויקט בנייה שנמצא בתהליך או לקראת סיום, מצריך מהיזמים שמנהלים אותו לשווק את הנכסים החדשים לקהל היעד הרלוונטי. כדי שהם יוכלו להתמקד בפיתוח הבנייה ובמקביל גם לגרום לרוכשים או שוכרים להגיע ולהתרשם, הם משתמשים בשירותי שיווק פרויקטים שמאפשרים להם להמשיך ולפתח את הנכסים לפי התוכנית ויחד עם זאת לאתר את הרוכשים הפוטנציאלים שיגיעו להתרשם מהנכסים החדשים שבבנייה. תהליכי השיווק יכולים להיות מאוד מדויקים אם משתמשים בהם נכון ומגדירים את קהל היעד המתאים עוד לפני תחילת הפרויקט. ככל שהשיווק יתחיל סמוך לתהליך הבנייה, כך הוא יוביל לתוצאות מצוינות ויממש את הפוטנציאל הרווחי של הפרויקט. טופ 360 שיווק נדל"ן מתעסקים בשיטת שיווק מקצועית ואיכותית, כשסוד ההצלחה שלהם טמון בשירות ואמינות כלפי כל לקוחותיהם. הם מאתרים את הלקוחות הרלוונטיים בלבד ונותנים להם שירות אישי עד לסגירת החוזה וקבלת הדירה.

    איך מתבצע שיווק פרויקטים בפועל?

    שיווק פרויקטים מצריך תכנון, ניהול וביצוע תכנית אסטרטגית שיווקית בהתאם לסוג פרויקט הבנייה. בשלבים הראשונים, עוד בתהליך בניית המבנה, מומלץ למפות אילו קהלים יוכלו להיות רלוונטיים, מה חשוב להם, אילו מחירים הם יהיו מעוניינים לשלם, כמה חדרים, איזו קומה ועוד. ככל שהקהל יהיה מוגדר בצורה מדויקת, כך הסיכוי לאתר אותו ולגרום לו להגיע ולהתרשם מהפרויקט, לסגור חוזה ולחכות בקוצר רוח לסיום בניית הפרויקט הוא גבוה הרבה יותר.

    החשיבות של סיוע משפטי בתהליכי השיווק

    בכל תהליך שיווק פרויקטים, צריך לחשוב גם על הנושאים המשפטיים, שהם לא פחות חשובים מהשיווק ומהבנייה של הפרויקט. על צריך לשים את הדגש? כאשר מתעסקים עם שוכרים או קונים חדשים שהגיעו להתרשם מהמבנה ומעוניינים לרכוש או להשכיר דירה, כדאי להכין הסכם משפטי מפורט בין הקונה או השוכר ליזמים. עורך דין מתחום המקרקעין יכול להגן על הזכויות שלכם ולאפשר לכם להמשיך ולפתח את הפרויקט בראש שקט, מבלי דאגות, חששות ומחשבות על תביעות ובנוסף גם מגן על ההשקעה הגדולה שלכם בפרויקט.

    לסיכום, טופ 360 שיווק נדל"ן אחראיים לניהול תהליכי השיווק בפרויקטים של לקוחות רבים. יחד עם הניסיון והידע שהם צברו לאורך השנים, הם יכינו עבורכם תכנית שיווק מיוחדת ומקצועית וידאגו לממש אותה תוך מתן שירות אישי, אמין ואיכותי.

    טופ 360 - שיווק נדל"ן ברמה אחרת

    מכירת נכסים השכרת נכסים ניהול נכסים שיווק פרויקטים חדשים

    מעוניינים לשמוע עוד פרטים?
    השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      נכסים למכירה

      על אף שבשנים האחרונות מחירי הדירות עלו באופן משמעותי, וצעירים רבים מוצאים את עצמם מתקשים לחסוך את הכספים על מנת לרכוש את דירת חלומותיהם, עדיין הביקוש לנכסים למכירה מרקיע שחקים,...

      המשך קריאה

      דירות למכירה באזור השרון

      בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות בוחרות לעזוב את הערים הגדולות, השוקקות והעמוסות כמו תל אביב, רמת גן או ראשון לציון, ולעבור לאזור שקט ורגוע יותר על מנת לגדל את ילדיהן....

      המשך קריאה

      משרדי תיווך בשרון

      התחלתם לחלום על הדירה הבאה שלכם במרכז אחרי אין ספור דירות שעברתם בשנים האחרונות. בא לכם כבר להשתקע, למצוא את האחת שתוכלו להגדיר אותה כבית, דמיינתם איך הדירה תראה באיזה...

      המשך קריאה
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support